MR.氪石

终结的炽天使op -

四月番《终结的炽天使》的op《X.U.》

不知道有没有人发过,如果重复对不起QAQ

超喜欢这部新番,看过第一集以后去追的漫画。

小优和米迦这种纠结的,曾经的家人现在却是敌人,相爱相杀(?)的相处模式太让人心疼了!以及很喜欢早乙女与一

以上

附歌词(英语什么的太赞)

I don’t want nobody to get killed.

我不想任何人被杀。

I’ll come and get you,I am always ready to fight.

我回来帮你,我总是准备战斗。

So don’t take all of the blame.

所以不要把一切归咎(与自己)

We are all as bad.

我们都那么糟糕。

Ah wait,don’t take all of it way.

等着啊,不要把它的一切都带走。

You always do.

你总是这样。

We will always be something you can not control.

我们将总是你无法控制的。

We will overcome,your salvation has begun.

我们将克服,你的救赎已经开始。

No suns,no lights.

没有太阳,没有光。

Such a mess over all.

这样遍地杂乱。

Don’t kill your hopes.

不要扼杀你的希望。

You make me realize who I need.

你让我意识到谁是我需要的。

I’ll be there,hold on.

我将在这里坚持。

But it changes somehow.

但它不知何故改变。

So where are you now?

所以你现在在哪里?

I’ll reach you,my darling.

我将得到你,我的宝贝。

The shadows of the earth.

地球的影子。

Illusions so bright.

幻想如此光明

There’re falling in just to run.

这里正在坠入运行。

Let them know.

让他们知道。

When it’s the pain that makes us so human after all.

当它始终是一种使我们如此人性的疼痛。

Toward a city,a border patrol.

朝着一个城市,一个边防。

One thousand precious words.

一千个珍贵的词。

Just to start with a spark.

只是为了开始与一个火花。

To the core.

到核心



 
评论
热度(16)
写点自己喜欢的,写点让人喜欢的❤
请毫不犹豫的拿好听的歌砸我(认真.JPG)
© MR.氪石 | Powered by LOFTER