MR.氪石

Shiver - Lucy Rose

《shiver》-Lucy Rose

习惯听歌先看歌词,看歌词时感觉很有仏英(aph里最喜欢的cp)的feel!

于是果断听,

但却是一种很安静,很干净的感觉,起起伏伏的音调,感觉像那种小小的酒咖屋里弥漫的咖啡香,又有点像一个人躺在草原上仰望天空时嘴里喃喃的嘟囔。

于是附歌词~

We broke
我们毁掉了

Everything that was right
原本很好的一切

We both enjoyed a good fight
我们都享受这一场完美的战役

And we solved
我们掩盖了

All the holes we had to breathe
我们忍不住呼吸的感觉

To make the other one leave
只是为了让对方离开

And I loved the way you looked at me
我喜欢你看着我时的眼神

And I miss the way you made me feel
我想念着你给我的感觉

When we were alone
当我们孤单的时候

When we were alone
当我们孤单的时候

And I'll shiver like I used to
我会像过去一样颤抖

And I'll leave him just for you
我会为了你 离开他

And I'll shiver like I used to
我会像过去一样颤抖

Just for you
只为了你

And we stole
我们偷走了

Every moment we had to make the other one feel bad
我们让对方难受的每个瞬间

And we hoped that we could be what we knew
我们希望我们是我们认识的自己

We'd never turn out to be real
可是这并不会成为现实

And I loved the way you looked at me
我喜欢你看着我时的眼神

And I miss the way you made me feel
我想念着你给我的感觉

When we were alone
当我们孤单的时候当我们孤单的时候

When we were alone
当我们孤单的时候

And I'll shiver like I used to
我会像过去一样颤抖

And I'll leave him just for you
我会为了你 离开他

And I'll shiver like I used to
我会像过去一样颤抖

Just for you
只为了你

And if we turn back time
如果我们回到了从前的时光

Could we learn to live right
我们还能不能学会和平相处

And if we turn back time
如果我们回到了从前的时光

Could we learn to live right
我们还能不能学会和平相处

And if we turn back time
如果我们回到了从前的时光

Could we learn to live right
我们还能不能学会和平相处

And if we turn back time
如果我们回到了从前的时光

Could we learn
我们能否学会

And I'll shiver like I used to
我会像过去一样颤抖

And I'll leave him just for you
我会为了你 离开他

And I'll shiver like I used to
我会像过去一样颤抖

Just for you
只为了你

Like I used to
像过去一样

【ps:其实如果是仏英的话有点淡淡的虐?

   pps:其实这首是在一个日语歌单里找到的2333不过真的好幸运!】


   
评论
热度(8)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
写点自己喜欢的,写点让人喜欢的❤
请毫不犹豫的拿好听的歌砸我(认真.JPG)
© MR.氪石 | Powered by LOFTER