MR.氪石

Wake Me Up When September Ends - Green Day

Wake me up when September ends-Green Day

嗯...在国庆节叫醒我!(才不是呢!)

从未停留的纯真,匆匆逝去的时光,以及,那些无法忘记的失去

都为这首歌蒙上凄美的面纱。

夏天来了又去,请在九月结束的时候叫醒我吧。

歌词:

Summer has come and passed

夏天来了又走 

The innocent can never last  

那份纯真永远不会持久  

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我   

like my fathers come to pass

 就像父辈们来到这个世上是为了离开 

seven years has gone so fast  

七年时间过的如此之快

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我

here comes the rain again

 这里又下雨了 

falling from the stars  

从星星缓缓落下 

drenched in my pain again  

痛苦被浸湿了

becoming who we are  

成为了真正的我们  

as my memory rests  

但是即使随着记忆停歇

but never forgets what I lost

我也永远不会忘记我所失去的

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我  

summer has come and passed

 夏天来了又走 the innocent can never last

那份纯真永远不会持久   

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我   

ring out the bells again

再次鸣响宣布离去的钟声  

like we did when spring began

就像我们在春天开始时所做的那样

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我  

here comes the rain again  

这里又下雨了 

falling from the stars  

从星星缓缓落下 

drenched in my pain again  

痛苦被浸湿了  

becoming who we are  

成为了真正的我们   

as my memory rests  

但是即使随着记忆停歇 

but never forgets what I lost

我也永远不会忘记我所失去的  

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我   

Summer has come and passed  

夏天来了又走 

The innocent can never last  

那份纯真永远不会持久  

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我   

like my father's come to pass  

就像我的父亲来到这个世上并离开 

twenty years has gone so fast  

二十年时间过的如此之快 

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我 

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我 

wake me up when september ends  

九月过去时 记得唤醒我

以上~

   
评论
热度(2)
写点自己喜欢的,写点让人喜欢的❤
请毫不犹豫的拿好听的歌砸我(认真.JPG)
© MR.氪石 | Powered by LOFTER