MR.氪石

Dreamer - Sophie Zelmani

《Dreamer》-Sophie Zelmani

很久之前在LOFTER上听到,当时没有太在意,于是听一遍就过去了,但第二天旋律仍在脑里回放。

这几天又想起了这个旋律,耳边很清晰地唱着:Dreamer,Dreamer...让我忍不住去找了这首歌。认认真真地听一遍,觉得很享受这首歌里那种安静的感觉,好听的女声轻轻哼唱,像能抚平人的心一般。希望我能安安静静地考完期末吧!

附歌词:

seasons, my friend.
季节,我的朋友

colour me so we can blend.
让我披上色彩斑斓 这样我们就能合为一体

forbid me to go,
令我无法离去

i know so little about the wind when it blows.
我对吹过的风一无所知

dreamer, dreamer.
梦中的人啊

i am walking out of your dream.
我正从你梦中走来

take me off the parade,
请将我从巡游队伍中带出

and place me somewhere in your sense of shades.
至于你意中某处阴影

your night shuts my door,
你的夜关闭了我的门

and i will not dream anymore.
我不会再有梦了

see if i can pass by that waiting hand,
看我是否会经过那等待的手

if i can pass by that wandering man.
如果我会经过那流连的人

if i can leave to get home,
如果我能离去再继续上路

see that it all make sense pretty soon.
明白一切都会很快拨云见日

dreamer, dreamer.
梦中的人啊

i am walking out while you go on.
我正从你梦中走来

(dreamer, dreamer)
(梦中的人啊)

dreamer, dreamer,
梦中的人啊

i'll be where i belong.
我会在我的归属之地

(dreamer, dreamer)
(梦中的人啊)

dreamer,dreamer.
梦中的人啊

i am waiking out while you go on.
当你仍在梦中行进,我正离去

dreamer,dreamer.
梦中的人啊

but dreamers don't go along.
但梦中的人总会醒来

dreamer, dreamer,
梦中的人啊

i'll be where i belong.
我会在我的归属之地

dreamer,dreamer.
梦中的人啊

stop me if i am wrong.
若我错了就让我停下

dreamer,dreamer.
梦中的人啊

dreamer,dreamer.
梦中的人啊


   
评论
热度(3)
写点自己喜欢的,写点让人喜欢的❤
请毫不犹豫的拿好听的歌砸我(认真.JPG)
© MR.氪石 | Powered by LOFTER